- O nás»
-
- Učebnica mzdovej kalkulačky
- O mzdovej kalkulačke
- Zmeny v roku 2025
- Zmeny v roku 2024
- O koľko stúpne čistý príjem, ak stúpne hrubá mzda o 1 €?
- Nevýhody práce na čierno
- Exekučná kalkulačka
- Študovať sa oplatí
- Často kladené otázky
- Minimálna mzda
-
- 30 grafov o starnutí pacientov, lekárov a sestier
- Zubári
- Sestry
- Farmácia
- Reforma dôchodkového systému
- Dôchodková kalkulačka
- Lekári
- Strieborná ekonomika
-
-
- Nová metodika miery nezamestnanosti
- Regionálne rozdiely vo V4
- Regionálne rozdiely v DHN
- Regionálne rozdiely v nezamestnanosti
- Vývoj NRO12
- Podrobné štatistiky NRO
- Štatistiky najmenej rozvinutých okresov
- Regionálne rozdiely v štruktúre nezamestnaných
-
- Priemerná mzda
- Dávky v hmotnej núdzi
- Výška stravného
- Číselník okresov Slovenska
- Inflácia
- Životné minimum
- Nezamestnanosť Česka a Slovenska
- Číselník NACE
-
- Porovnanie dôb dožitia
- Rodové rozdiely
- Nezamestnanosť mladých a NEET
- Minimálna mzda v EÚ
- Porovnanie nezamestnanosti vekových skupín
- Podiel miezd na HDP
- Dlhodobá nezamestnanosť
- Miera nezamestnanosti
- Miera zamestnanosti
- Percento zamestnancov zväčša pracujúcich v noci
- Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú
-
- Bratislava a jej spádové okresy
- Kopanice
- Podunajsko
- dolné Považie
- stredné Považie
- horná Nitra
- Dolná Nitra
- Banské mestá
- Kysuce a Orava
- Horné Považie - Liptov
- Spišské mestá
- Horehronie
- Juhoslovenská kotlina
- Košická kotlina - Torysa
- Horný Zemplín
- Dolný Zemplín
- Regióny EÚ
- Kraje Slovenska
- Nezamestnanosť v regiónoch
- Dataset okresných údajov
-
-
- Projekty a aktivity
- Zvýšenie mzdy
-
- Požiadavky na inkluzívne zamestnávanie
- Integračná suma
- Konferencia: Ako dostať na trh práce dlhodobo nezamestnaných
- Zdroje financovania
- Publikácia inkluzívne zamestnávanie
- Kontrolné mechanizmy
- Správy
- Inkluzívni zamestnanci
- Inkluzívne verejné obstarávanie
- Úspory
- Otázky a odpovede
- Komunitné služby
-
- Minimálne mzdové nároky
- Pracovná cesta
- Sporenie na dôchodok
- Príplatky za sobotu, nedeľu alebo noc
- Sociálne benefity
- Odmeňovanie
- Výplata mzdy
- Nároky plynúce zo skončenia pracovného pomeru
- Zodpovednosť za škodu
- Pracovný čas a prestávky v práci
- Dovolenka
- Zákon o službách zamestnanosti
- Projekt SKRS
-
- Sabatikal
- Štatistiky poberateľov dávok
- Úloha sociálneho pracovníka
- Administratívna nenáročnosť
- Riešenie špecifických prípadov
- Zrušenie priestupkovej imunity
- Krátka reakčná doba
- Úvery iba cez účet
- Maximálna ročná percentná miera nákladov
- Osobný bankrot
- Poradenstvo s oddlžovaním
- Obmedzenie dlhodobých a väčších záväzkov
- Zodpovedné narábanie s majetkom
- Jednoduchšie verejné povinnosti
- Bankový účet pre každého
- Osobitný príjemca ako štandard
- Oplatí sa študovať
- Rovnosť príjmov pred zákonom
- Motivačné poistenie v nezamestnanosti
- Pracovať sa oplatí
- Služba namiesto peňazí
- Poberatelia dávok k zamestnaným
- Inkaso
-
- Vzdelávanie nezamestnaných
- Nezamestnaní mladí, ktorí sa nezvdelávajú
- Návrh financovania školstva
- Riešenia nezamestnanosti absolventov
- Zdravotne postihnutí
- Knižnica
-
- Všetky správy
- Mzdová kalkulačka je doplnená o daň z finančných transakcií
- Inklúzia Rómov v rámci zelenej ekonomiky na Slovensku
- Návrhy legislatívnych zmien na sfunkčnenie sociálnych aspektov verejného obstarávania
- Mzdová kalkulačka je doplnená o zohľadňovanie exekúcií
- Podpora mobility zo strany zamestnávateľov
- Tlačová konferencia k problematike inkasa
- Aktivačné práce
- Kontakt
Vláda SR bude dnes rokovať o návrhu rozpočtu verejnej správy na roky 2008-2010
Vláda SR bude na svojom dnešnom zasadnutí rokovať o návrhu rozpočtu verejnej správy na roky 2008 až 2010. Okrem toho sa bude zaoberať aj schvaľovaním rozpočtov pre Všeobecnú zdravotnú poisťovňu, Spoločnú zdravotnú poisťovňu a Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.
Návrh rozpočtu verejnej správy na roky 2008 až 2010 vychádza z programového vyhlásenia vlády, fiškálneho rámca Rozpočtu verejnej správy na roky 2007 až 2009 a z aktualizovaného Konvergenčného programu Slovenska pre roky 2006 až 2010 z novembra 2006.
Jednou z oblastí predloženého návrhu rozpočtu je aj politika zamestnanosti. Projekty na overenie nových aktívnych opatrení trhu práce, programy rozvoja regionálnej zamestnanosti a individuálna štátna pomoc poskytovaná vo forme príspevkov na vytvorenie pracovného miesta a príspevku na vzdelávanie zamestnanca prijatého na vytvorené pracovné miesto sú podľa MPSVR SR finančne zabezpečené v štátnom rozpočte (ŠR).
Skúsme porovnať rozpočty v rámci medzirezortného programu Ľudské zdroje, kde sa realizuje podprogram Aktívna politika trhu práce (APTP) a zvýšenie zamestnateľnosti, ktorý je financovaný z EÚ zdrojov a ŠR. Celkovo výška rozpočtu predstavuje 3,7 mld. Sk, z toho 2,0 mld. Sk sú zdroje z rozpočtu EÚ (v r. 2006 bol rozpočet celkovo 4,8 mld. Sk, z toho 2,4 mld. Sk boli zdroje EÚ) a 1,7 mld. Sk sú celkové zdroje zo ŠR (v r. 2006 to bolo celkom 2,4 mld. Sk zo ŠR) , z toho 0,5 mld. Sk sú prostriedky určené na spolufinancovanie k EÚ zdrojom (v r. 2006 to bolo 0,9 mld Sk).
Dá sa teda konštatovať, že rozpočtové zdroje na APTP budú zase nižšie ako v predošlom období. Ak by aj boli v takej výške, ako v predošlom období, stále je to na APTP v porovnaní so západnými susedmi EÚ veľmi málo.